Приклади незвичайних клієнтських кейсів

Ми готові вирішувати найскладніші та нестандартні клієнтські завдання з огляду на потреби кожного клієнта. Наша команда фахівців розробить індивідуальне рішення, яке впорається із будь-якими викликами.

Автоматична обробка тексту OpenAI для Google Таблиць
На сучасному етапі максимальний розвиток онлайн-магазинів, оптимізація їх автоматизованої роботи, та інші переваги бізнес-торгівлі забезпечуються завдяки інтегруванню платформ маркетплейсів з ChatGPT, як найновішою моделлю штучного інтелекту, розробленої OpenAI. Підготовка розширених описів товарів, рерайт описів з дотримання HTML розмітки та їх структурованості, переклад на необхідну мову – всю цю обробку даних для великої кількості товарів може виконати версія GPT-3.5 Turbo із додатковим залученням в роботу Google Таблиці. Про це свідчить досвід розробки інтеграції, описаний у даному кейсі.

Особливості розробки інтеграції «WordPress Woocommerce – Dilovod»
Інтеграція WordPress Woocommerce - Dilovod розв'язує проблеми складського обліку онлайн-магазину. Вона можлива з використанням відкритого API

Вирішення проблем складського обліку: реальний кейс інтеграції KeyCRM и WISH
Інтеграція «KeyCRM - WISH» розв'язує проблеми складського обліку онлайн-магазину та його інтеграцію з маркетплейсом. Вона можлива з використанням будь-якої CRM з відкритим API. Враховуються кількість товарів, їх різновиди та спільний ідентифікатор. Розробка інтеграції «KeyCRM – WISH» – це забезпечення автоматизованої передачі даних між відповідними платформами, упорядкування та узгодження їх очікуваного функціонування. Інтеграція спрямована для забезпечення високого рівня здійснення торгівлі онлайн-магазином, з метою налаштування очікуваної злагодженої роботи.

Вирішення проблем складського обліку: реальний кейс інтеграції KeyCRM-Dilovod
Інтеграція KeyCRM - Dilovod розв'язує проблеми складського обліку онлайн-магазину. Вона можлива з використанням будь-якої CRM з відкритим API.

Кейси автоматизації: Використовуйте API Shopify та Erply для автоматизації бізнес процесів
Інтеграція «Shopify – Erply» призначена для автоматизації передачі даних, оптимізації процесів, уникнення подвійного введення даних і ввімкнення автоматичного оновлення для нових продуктів. Shopify буде основною системою введення даних, тоді як Erply займатиметься підтвердженням замовлення, процесом оплати та доставкою клієнтам.

У цьому розділі представлені лише деякі кейси, які ми реалізували. Наш досвід та експертиза дозволяє реалізовувати практично будь-які інтеграції та функції для сучасних хмарних сервісів.

CiFrame Contacts
Безкоштовна консультація
Зробіть перший крок

Розпочніть процес оцінки та впровадження