Підтримка програмних рішень це найскладніше, що є в галузі інтеграції. Зламана інтеграція – це дуже чутлива частина для бізнесу. Насамперед це викликає недовіру до інтегратора. Необхідно розуміти, що у роботі інтеграцій, як правило, бере участь кілька сторін: хостинг, програмне рішення, послуги та люди, які працюють з інтеграцією. Деякі ситуації можуть бути не враховані або бути спірними на момент розробки інтеграції.

Після кожної інтеграції ми надаємо 30 календарних днів для перевірки інтеграції. У нашій практиці цього терміну достатньо перевірки всіх нюансів інтеграції. Якщо вам не вдалося зробити всі перевірки, ми не кидаємо наших клієнтів. Після 30 денного терміну безкоштовної підтримки ми надаємо кілька видів платної підтримки.

Базова (до 2х роб. днів)


Вартість 1000 грн.
Передбачає вирішення вашої проблеми протягом 2 робочих днів. Протягом цього часу клієнт отримує інформацію про причину проблеми, можливі шляхи виправлення проблеми. Якщо помилка у програмному рішенні розробленому нами, то результатом є виправлення цієї помилки. Зв'язок електронною поштою. Може бути куплена помісячна передплата, яка передбачає залучення наших розробників у 5 нових проблем щомісяця. Оплата підтримки від 3 місяців (1800 грн).

Преміум (до 4х роб. годин)


Вартість 2000 грн.
Передбачає вирішення вашої проблеми протягом 4 робочих годин. Протягом цього часу клієнт отримує інформацію про причину проблеми, можливі шляхи виправлення проблеми. Якщо помилка у програмному рішенні розробленому нами, то результатом є виправлення цієї помилки. Зв'язок може здійснюватися не лише електронною поштою, а й через месенджери зручні для клієнта. Може бути куплена помісячна передплата, яка передбачає залучення наших розробників у 5 нових проблем щомісяця. Оплата підтримки від 3 місяців (6000грн.).

VIP (до 2х роб. годин)


Вартість 5000 грн.
Передбачає вирішення вашої проблеми протягом 2-х робочих годин. Протягом цього часу клієнт отримує інформацію про причину проблеми, можливі шляхи виправлення проблеми. Якщо помилка у програмному рішенні розробленому нами, то результатом є виправлення цієї помилки. Зв'язок може здійснюватися не лише електронною поштою, а й через месенджери зручні для клієнта. Місячна передплата відсутня.

Перед замовленням рекомендуємо перевірити наступні кейси, які можуть вплинути на інтеграцію:

Зміна доступу. Найчастіша проблема, через яку звертаються за підтримкою. Найчастіша проблема з усіх звернень. Найчастіше ви можете її вирішити самостійно. Головне враховувати те, що зміна доступу може ламати інтеграцію. Інструкція для зміни доступів в інтеграції надається безкоштовно на запит. Найчастіше доступи до сервісів прописані у файлі config.php. Якщо ви намагаєтеся підключити інтеграцію до інших облікових записів сервісів, то інтеграція працювати не буде, тому що кожен обліковий запис будь-якого сервісу має внутрішню структуру даних до якої йде прив'язка, при розробці інтеграції.

Зміна структури даних. Ця проблема виникає, коли ведуться певні роботи у ваших сервісах чи CMS платформах. Зміна структури даних, типу даних або елементів певних сутностей може призводити до проблем. Складаючи технічні завдання програмістів сайтів, варто враховувати, що інтеграція може спиратися певні дані, і їх зміна може призвести до поломок. Якщо інтеграція зав'язана на статуси, слід враховувати, що зміна найменування статусів може проводити інтеграцію. Хмарні платформи, на жаль, можуть змінювати свої дані без попередження.

Перенесення інтеграції в інший хостинг. Наші інтеграції здебільшого пов'язані з cron завданнями хостингу. При таких переносах часто забувають перенести cron завдання. Якщо забули перенести крон завдання і перестає працювати старий хостинг, то інтеграції перестають працювати. Якщо перенесли крон завдання, але забули видалити на старому хостингу, це може призводити до дублювання дій інтеграції та зайвим навантаженням на сервер.

Це помилка у вашому програмному рішенні, чому я маю платити додатково?


Так, ми не заперечуємо, що у наших рішеннях можуть бути проблеми в нашій розробці. Якщо ви купили послугу інтеграції, закінчення 30 денного терміну безкоштовної підтримки, має на увазі, що ви зробили всі необхідні перевірки та у вас немає претензій до роботи інтеграції. Якщо ви купили готовий модуль, то так, є ймовірність того, що проблема, яка з'явилася у вас, може бути безкоштовно виправлена, але ми не даємо прогнозованих термінів виправлення проблем, і терміни виправлення можуть бути від декількох годин до декількох місяців.

У мене перестав працювати бізнес через вашу інтеграцію, терміново допоможіть.


Дуже прикро, якщо ви зіткнулися з якоюсь проблемою. Ми обов'язково дамо в тому чи іншому вигляді зворотний зв'язок за нею. З розумінням ставимося до терміновості та важливості виправлення вашої проблеми, але всі заявки відпрацьовуються за нашими внутрішніми бізнес-процесами, з яким ви можете заздалегідь онайомитись перед початком будь-якої інтеграції.

CiFrame Contacts
Безкоштовна консультація
Зробіть перший крок

Розпочніть процес оцінки та впровадження