Оновлення Статусів та деталей Замовлення

1. У 90% випадків йдеться про оновлення Статусів між вашою системою та інтернет-магазином. Чи буде в якості інтернет магазину Хорошоп, Пром.юа, Opencart або Woocommerce не має жодного значення, чи користуєтесь ви якоюсь стандартною інтеграцією, теж неважливо. Більшість сучасних онлайн-сервісів має API, за допомогою нами налаштовуються подібні оновлення.

Якщо у вас є необхідність оновлювати статуси з однієї системи на іншу, ми можемо реалізувати подібне завдання. Найчастіше ми рекомендуємо одностороннє оновлення статусів, яке дешевше у реалізації ніж двостороннє. Також одностороннє оновлення додає лад у ваших бізнес-процесах, в результаті ви розумієте який відділ чи співробітник та на якому боці змінює статус.

2. Для чого автоматично оновлювати статуси? Кожен статус, це частина вашого бізнесу - процесу, кожен бізнес унікальний та статуси також можуть бути унікальними.

У найпростішому вигляді для інтернет-магазину можуть бути статуси Новий, Готовий до відвантаження, Відвантажень, Виконань, але, наприклад, при інтеграціях зі службами доставки можна прив'язувати етапи статусів доставки, тоді ви та ваші менеджери зможуть у будь-який момент визначити на якому етапі доставки або бізнес - процесу є те чи інше Замовлення.

Тому, наприклад, у Розетки чи Нової пошти багато різних статусів, що дає максимальну картину на процес доставки замовлення та будь-які питання клієнта. Чи потрібна така кількість статусів вашому бізнесу, вирішувати тільки вам. При великій кількості статусів ви навряд чи зможете дисциплінувати ваших менеджерів на ручну зміну, але при автоматичному оновленні статусів за певної події це можливо.

3. Разом зі статусами можуть змінюватися певні деталі замовлення. Наприклад, оновлюватись номер ТТН, або, якщо йде замовлення, то може оновлюватись номер зворотної товарно-транспортної накладної. У нашій практиці є бізнеси, в яких при зміні статусу або певних деталей замовлення може бути задіяно більше двох десятків додаткових полів для автоматичної зміни. Така детальна логіка автоматичної зміни замовлення є складною у реалізації, але якщо бізнес - процес клієнта цього вимагає - ми можемо реалізувати практично будь-яку автоматичну зміну замовлення, яка дозволить зробити ваш бізнес ефективнішим.

CiFrame Contacts
Безкоштовна консультація
Зробіть перший крок

Розпочніть процес оцінки та впровадження