Особливості розробки інтеграції «WordPress Woocommerce – Dilovod»

Які особливості розробки інтеграції «WordPress Woocommerce – Dilovod»?



Компанія замовник являється українським онлайн-магазином з продажу їстівних силіконових приманок для риболовлі, сайт якої розроблений на платформі WordPress (далі – Сайт) з уже раніше встановленим плагіном Woocommerce.
Dilovod – сучасний український онлайн-сервіс для ведення управлінського та бухгалтерського обліку й звітності з досить великим розширеним функціоналом за API.
Розробка інтеграції «WordPress Woocommerce – Dilovod», для здійснення якісної онлайн-торгівлі мала на меті швидку передачу даних між відповідними системами та автоматизоване їх функціонування, а також, давала можливість досягнути виконання спільних процесів роботи відповідних платформ з метою уникнення подвійного вводу даних, забезпечувала синхронізацію оновлень при внесенні нових товарів, чітку обробку та оплату замовлень.

Термін виконання роботи з налаштування інтеграції «WordPress Woocommerce – Dilovod» передбачався тривалістю – 14 днів.

Передумовою роботи з налаштування інтеграції являлось чітко поставлене технічне завдання, яке передбачало наступне:
  • вивантаження нових товарів з Dilovod на Сайт;
  • синхронізація змін у товарах з Dilovod на Сайт;
  • синхронізація ціни та залишку товару з Dilovod на Сайт;
  • вивантаження замовлень із Сайту в Dilovod, з повною номенклатурою товарів та у певному статусі, при цьому, наявні контрагенти повинні автоматично бути ідентифіковані, а нові – додані до бази;


Отримати консультацію


УМОВИ ВИКОНАННЯ


1. Наявність доступів від:
  • Dilovod (найкращий варіант відкриття доступу конкретно до акаунта виконавця info@ciframe.com з метою уникнення що разового підтвердження за sms)
  • даних FTP сайту
  • адміністративної панелі сайту

2. Наявність хостингу з доменом для розміщення файлів інтеграції та запуску їх в автоматичному режимі.

НАЛАШТУВАННЯ ІНТЕГРАЦІЇ


Кількість товарів, розміщених на Сайті на момент розробки інтеграції «WordPress Woocommerce – Dilovod» становила 75, при цьому у них передбачався спільний унікальний ідентифікатор між системами, зокрема, артикул, який при створенні нового товару у подальшій роботі обов’язково має заповнюватись. Різновиди товару були відсутні, тому для проведення даної інтеграції, практично не було різниці, на якій платформі у майбутньому будуть заводитись товари. Була можливість завантажувати їх як з Сайту у Dilovod, так і з Dilovod на Сайт. Важливим було розуміння того, що залишки товарів заводити потрібно буде лише у Dilovod та передаватися вони зможуть лише з Dilovod на Сайт. При цьому опис товару найкраще здійснювати лише на Сайті, що забезпечує постійну можливість щоразу форматувати його згідно з корекцією стратегії просування онлайн-магазину. Додатково хочеться зауважити, що в API Dilovod відсутня взаємодія з фотографіями товару, тому їх варто розміщувати лише на Сайті.
Очікуваний результат – автоматичне вивантаження замовлення у Dilovod кожні 2-3 хвилини після створення замовлення на Сайті. Максимальний час інтеграції становить до 10 хвилин.

ТЕСТУВАННЯ ТА СПОСТЕРЕЖЕННЯ


Проведені перші тестування налаштованої інтеграції виявили успішні результати синхронізованої роботи обох платформ: Dilovod та WordPress Woocommerce. Однак, для оптимізації її функціоналу, було виявлено потребу у виконанні додаткових технічних завдань:
  • номер замовлення товару в Dilovod мав автоматично завантажуватися із Сайту
  • необхідність в адресу доставки товару вносити інформацію про клієнта
  • необхідність у спосіб оплати додати можливість дзвінка за бажанням покупця

Після оновлення залишків товару у Dilovod здійснено перевірку автоматичного вивантаження товарів на Сайт, а також вивантаження їх замовлень. Спостереження виявили успішну синхронізацію залишків, а також своєчасне надходження замовлень клієнтів. Однак, була виявлена помилка – при замовленні двох упаковок товару здійснювався неправильний підрахунок його ціни. А саме – якщо ціна упаковки становила 111, автоматично з’являлася подвійна сума – 222, яка в результаті ще й здійснювала множення на дві упаковки




Проведені виправлення показали успішний результат роботи системи.
Наступним багом при подальших тестуваннях виявлено, що не всі замовлення завантажувались у Dilovod, при цьому на сайті з'явились чотири нових позиції товару, однак лише одна із них була внесена в Dilovod. В результаті стало зрозумілим те, що головним чинним створення замовлення має бути наявність усіх позиції товарів на обох платформах.
Знову ж таки для вдосконалення роботи автоматизованої роботи інтеграції проведено виконання додаткових технічних завдань, зокрема додавання нових полів, а саме – у полі «Доставка товару» – додано поле «Нова Пошта», а у полі «Оплата товару» – додано поля: «Накладений платіж» та «Оплата карткою».



Усі виявлені помилки було успішно виправлено. Вивантаження залишків товару здійснювалось автоматично, як і передбачалося.
Після розробки інтеграції «WordPress Woocommerce – Dilovod», через тривалий час в онлайн-магазині був проведений акційний розпродаж товарів.
Після цього виникла потреба розробити можливість виконувати синхронізацію залишків складу з Dilovod на Сайт в ручному режимі. Оскільки, через масові замовлення за короткий час, списання товарів у великій кількості виконати було неможливо та, виходячи з цього, на Сайті оновлювався товар, якого фактично в наявності вже не було. З метою уникнення подібної ситуації у майбутньому для замовника важливим питанням було перед наступними акційними днями оновлювати кількість товару вручну, в результаті чого покупці зможуть замовити актуальну кількість товару, яка буде наявна в залишку. Достатньо всього лише запустити посилання у браузері та при переході на сторінку - інтеграція постійно запускатиме оновлення залишків. Сторінку можна одразу ж закривати, оновлення проходитиме у фоновому режимі.

ВИСНОВКИ


З нашого боку при розробці інтеграції «WordPress Woocommerce – Dilovod» гарантована безоплатна підписка на технічну підтримку роботи тривалістю один місяць. Додатково можна отримати підтримку інтеграції згідно з регламентом, зазначеному на сайті за посиланням, чим і скористався замовник. Технічні завдання, які були поставленні з метою налаштування очікуваного функціонування систем, а також, додаткові технічні завдання, які виникали у процесі налаштування усієї синхронізації програмного забезпечення були успішно вирішені. Налаштування самої інтеграції значно розширило можливості та надало додаткові переваги під час здійснення онлайн-торгівлі в питаннях обробки усіх замовлень, роботи з клієнтами та ведення складського обліку.

CiFrame Contacts
Безкоштовна консультація
Зробіть перший крок

Розпочніть процес оцінки та впровадження