Які особливості розробки інтеграції «KeyCRM – WISH»?
Розробка інтеграції «KeyCRM – WISH» проведена з метою підвищення рівня синхронізованої автоматизації роботи міжнародної торгівлі онлайн-магазину за вже наявної інтеграції «KeyCRM – Dilovod».
Інтеграція «КeyCRM – WISH» передбачала наступні можливості:
- створення замовлення на стороні КeyCRM із замовлень на стороні WISH з передачею інформації про комісію та трек-код;
- oновлення статусів замовлень на стороні KeyCRM відповідно до статусів замовлень на стороні WISH;
- aвтоматичне відвантаження замовлення на стороні WISH та оновлення трекінгу інформації;
- за необхідністю – вивантаження платежів з WISH до KeyCRM;
- налаштування додаткових функцій, виходячи із можливостей відповідних платформ.
Отримати консультацію
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
Термін виконання роботи з налаштування інтеграції передбачався тривалістю – 14 днів.
Очікуваний функціонал системи розробки інтеграції
«KeyCRM – WISH» передбачав наступне:
1.
Вивантаження замовлення товарів у KeyCRM.
2. Підтвердження/додавання/
ідентифікатора товарної позиції – SKU. Інтеграція повинна за допомогою
SKU шукати товар серед наявних позицій у KeyCRM, і додавати відповідний товар у замовлення. За його відсутності в KeyCRM – здійснювати додавання SKU товару у коментар до замовлення, оскільки він виготовлятиметься по факту його замовлення.
3.
Синхронізація статусів замовлень.
4.
Підтвердження замовлення на маркетплейсі після створення товарно-транспортної накладної (далі – ТТН), тобто
вивантаження замовлення в KeyCRM з WISH, в результаті чого замовлення повинно підтверджуватись як відправлене на WISH (де вказано країну, перевізника та його трек-номер).
5.
Вивантаження комісії маркетплейсу у замовлення в KeyCRM, за умови якщо працюватиме віддача її по АРІ;
6.
Вивантаження даних покупця у KeyCRM.
Обов’язковими умовами для налаштування інтеграції «KeyCRM – WISH» були надання актуальних доступів для розробника інтеграції від:
- KeyCRM;
- панель хостингу та FTP
- ОК WISH
ТЕСТУВАННЯ ТА СПОСТЕРЕЖЕННЯ
Проведена робота з виконання поставлених технічних завдань з розробки інтеграції
«KeyCRM – WISH», після якої здійснювались тестування з метою перевірки синхронізованої роботи відповідних платформ. З метою спостережень використали справжнє замовлення, яке ще не було відвантажене – у KeyCRM
вивантажили замовлення № 393.
Умовні позначення в KeyCRM: - 1. Ціна товару $30
- 2. Доставка $8
- 3. Загальна вартість $38
- 4. Витрата в KeyCRM - $5.08
- Додано витрати та вивантаження замовлень на WISH
Першочергові спостереження виявили наступні помилки:
- відсутність назви країни;
- висвітлений автоматично номер телефону з українським кодом +380;
- велика кількість завантажених замовлень, які попередньо були виконані;
- у витратах, окрім комісії маркетплейсу, автоматично з'являлася вартість доставки, яка повинна була бути автоматично додана лише після створення ТТН;
- крім нових замовлень, додавалось ще одне – виконане, в якому змінювався статус у WISH на «доставлено», і в списку замовлень воно підіймалось на перші позиції.
Вищеперелічені баги успішно виправлено, а також були змінені налаштування замовлень, які надалі мають підвантажуватися за датою їх створення.
Наступні тестування налаштованої інтеграції «KeyCRM – WISH» виявляли призупинення у підвантаженні аж 9 замовлень у KeyCRM, що потребувало виправлень. Це пояснювалось тим, що
в автоматизованій роботі системи існувала затримка в часі передачі інформації між платформами інтеграції та вона виявилася набагато тривалішою, ніж було задано у фільтрі попередньо.
Отримати консультацію
ВИКОНАННЯ ДОДАТКОВИХ ТЕХНІЧНИХ ЗАВДАНЬ
В процесі роботи над розробкою інтеграції
«KeyCRM – WISH» виникла потреба у
додаткових технічних завданнях, які почергово були вирішені та перевірені в ході ряду тестувань.
Оскільки, за наявних налаштувань у митну декларацію передавалась не вартість товару, а сума всього замовлення. Виникла необхідність у
розділенні на окремі суми:
- вартість товару;
- вартість доставки.
Під час розбивки суми до оплати товару на: вартість товару та вартість доставки з'явилися нові помилки. Замість вартості 15$ - в KeyCRM – 16.19$, замість вартості доставки 8$ - в KeyCRM 6. 81$. В процесі роботи усі баги були успішно виправленні.
При
підтвердженні замовлення з WISH у KeyCRM не заповнювалось поле «Додаткова адреса» (street adress 2) та «ОбластьШтат», а саме не змінювались «Країна» та «Перевізник». Необхідні виправлення були успішно внесені за допомогою трек-номера, наявного у KeyCRM.
Згодом під час тестування роботи інтеграції спостерігалося автоматичне додавання одного і того ж самого замовлення з WISH у KeyCRM кожні 5 хв, при цьому створилось 8 однакових замовлень. Дану помилку успішно виправлено.
В продовженні спостережень після запуску інтеграції «KeyCRM – WISH» виявлено, що замовлення № 542 вивантажилось в Dilovod, проведене, але без товару, при чому його артикул не новий, тобто дана бухгалтерська операція не створилась. Внесені зміни, які стосувались виправлення даної помилки.
Під час обробки замовлень сума оплати вартості товарів використовувала значення курсу відповідної валюти за датою завантаження замовлення в Dilovod. Наприклад, якщо 03 травня з KeyCRM здійснюється завантаження замовлення в Dilovod за 28 квітня, то воно все-таки використовувало курс за 03.05. Виникла потреба прив'язати замовлення до дати його відвантаження, тобто щоб відвантаження, курс, бухгалтерська операція були відмічені однією датою, коли здійснювалась відправка, яку фактично вказували у KeyCRM
Виправлення стосовно дати зроблено, після чого продовжено спостереження над роботою системи інтеграцій стосовно курсу валюти для оплати товарів.
Визначено, що можливості здійснити прив’язку курсу до іншої дати, окрім вивантаження товарів, із вірним його значенням, немає. Отже, курс валюти додавався не до дати створення замовлення, а до дати коли замовлення завантажувалось у систему, а це змінити неможливо, виходячи із функціональних можливостей платформ інтеграції.
Прийнято остаточне рішення здійснювати вивантаження товару у той же день, коли здійснюватиметься його замовлення. Тому додатковим питанням щодо цього було налаштування часу створення замовлень, а саме – внести зміни, щоб у KeyCRM замовлення створювались о 18.00 год, на відміну від того, як попередньо створювались о 00.01 год. Проведено налаштування даної функції.
Одним із суттєвих питань ТЗ даної інтеграції –
передача трек-кодів. Після проведення запиту на відвантаження замовлення, по заданому для тестування даного налаштування, відстежено зміну його статусу y WISH, а саме замовлення «підтверджене». За наслідками цього, для подальшої роботи передачі трек-коду замовлення, створено відповідний скрипт. Зміст якого полягав у тім, що коли в KeyCRM ставиться статус
«виконано», після додавання трек-коду замовлення атоматично
підтверджується у WISH.
ВИСНОВКИ
Розробка інтеграції
«KeyCRM – WISH» (за наявної попередньо інтеграції «KeyCRM – Dilovod») – забезпечення автоматизованої передачі даних між відповідними платформами, упорядкування та узгодження їх очікуваного функціонування – вважається успішно завершеною. Проведені налаштування для забезпечення високого рівня здійснення торгівлі онлайн-магазином замовника потребують і надалі додаткових спостережень. Технічні завдання, які були поставленні з метою
налаштування очікуваної злагодженої роботи інтеграції, а також, додаткові технічні завдання, які виникали у процесі розробки усієї синхронізації програмного забезпечення – вирішені позитивно, виходячи з можливостей їх функціоналів. Розробниками інтеграції «KeyCRM – WISH» гарантована замовнику
безоплатна підписка на технічну підтримку тривалістю один місяць. Чітко сформульовані завдання проєкту та постійна комунікація в процесі роботи дозволили в найкоротші терміни досягнути успішного результату.