Автоматичне створення зв'язаних документів |
від 3000 грн.
|
|||
Автоматичне створення зв'язаних документів на основі: - статусів замовлень, відвантажень, рахунків та інших сутностей Мойсклад; - вибору або заповнення певних полів (в тому числі додаткових) різних сутностей МоегоСклад. Ціна автоматизації розраховується, виходячи з кількості полів для аналізу, і кількість сутностей і даних в них, які повинні бути додані. Для запуску автоматичного сценарію потрібен хостинг. Наш хостинг може бути надано за підтримки клієнтів Мойсклад або по нашій платній підтримки . |
Створення звітів в форматі XLS на основі даних МойСклад |
від 2000 грн.
|
|||
Створення звітів на підставі даних МойСклад, і вивантаження інформації в необхідному Вам форматі - в документ XLS |
Створення замовлення постачальнику за відсутнім товарам на складі |
від 2000 грн.
|
|||
Серверне рішення, яке автоматично створює документ "Заказ поставщику" але основі "Замовлення покупця" за нульовими залишками товару на складі, перевіряючи залишок кожного товарів. |
Оновлення залишків товарів в Мойсклад |
від 2500 грн.
|
|||
Оновлення залишків товарів в МойСклад на основі балансових залишків постачальника. Для поновлення приймаються xls, csv, xml файли - доступні через адресний рядок. Якщо залишку більше - створюється документ суті Оприбуткування. Якщо товару на залишку у постачальника менше - відбувається списання товару. |