CRM системи відіграють ключову роль в управлінні продажами та контактами з клієнтами. Вони допомагають спростити процес продажу та підвищити ефективність роботи команди з продажу. Однак що робити, якщо ви хочете продати свої товари на онлайн-ринку, такому як Prom.ua? У цій статті ми розглянемо, як вивантажити товари з будь-якої системи CRM на Prom.ua і поділимося порадами щодо оптимізації цього процесу.
Що таке система CRM?
CRM система (від англ. Customer Relationship Management) - це програмне забезпечення, призначене для управління взаємовідносинами з клієнтами. Вона дозволяє автоматизувати процеси продажу, покращити управління контактами з клієнтами та збільшити продуктивність команди з продажу. Існує безліч CRM систем, які відрізняються за функціональністю та вартістю. Частина CRM систем може мати внутрішні інтеграції з Промом. Якщо внутрішніх інтеграцій немає, або їхня функціональність вас не задовольняє, то ми можемо зробити індивідуальну інтеграцію. Наприклад, ви можете
замовити індивідуальну інтеграцію з KeyCRM або
вивантажувати товари з Dilovod.
Які дані потрібно вивантажувати із CRM системи на Prom.ua?
Перед тим як почати вивантажувати товари на Prom.ua, вам необхідно визначити, які дані ви хочете вивантажити з системи CRM. Найбільш важливими даними є такі:
- Найменування товару;
- Опис товару;
- Категорія товару;
- Ціна товару;
- Кількість товару;
- Фотографії товару.
Які дані необхідно вивантажувати для вашого бізнесу, залежить від заповненості тих чи інших даних у системі CRM. Частою практикою є лише оновлення ціни та залишку, та вивантаження всієї заповненої інформації в CRM, з подальшим редагуванням описів, характеристик, зображень у самому Промі.
Який формат даних використовують на Prom.ua?
Для розвантаження товарів на Prom.ua використовується формат XML або CSV файлу. CSV формат дає більше гнучкості до оновлення даних. XML формат дозволяє використовувати згенерований файл з товарами в інших сервісах, які дозволяють працювати з xml форматом. Наприклад, завдяки згенерованому XML файлу можна
вивантажувати товари в PriceCreator (Розетку). Якщо перед початком інтеграцій формат не обговорюється, за замовчанням використовується CSV файл.
Як відбувається синхронізація даних між CRM та Prom.ua?
Розроблена нами інтеграція передбачає розміщення на хостингу. Хостинг може бути будь-яким. При розробці ми намагаємося враховувати можливі ліміти хостингу та вирішувати питання лімітів та неправильних спрацьовувань на стороні хостингу за допомогою хостингу. У той же момент, у нас є хостинги партнери, в яких ми впевнені, і які є гнучкими в питаннях різних лімітів і обмежень. Також ми пропонуємо свій хостинг з постійною підтримкою інтеграції, якщо ви хочете, щоб ви завжди могли отримати відповідь від нас з можливих питань та проблем, пов'язаних з інтеграцією.
Для синхронізації продуктів використовується стандартний імпорт XML/CSV файлу з продуктами. Файл вивантажується кожні 4 години. Частіший імпорт обговорюється може бути викликаний через API, але при великій кількості товарів для оновлення, цей імпорт також може стикатися з внутрішніми лімітами Прома. З нашої практики якщо кількість товарів для вивантаження 10 тисяч, то оновлювати частіше ніж раз на годину буде проблемою.
Вивантаження замовлень із Прома відбувається кожні 5 хвилин. Стандартна інтеграція передбачає: створення контрагента з email, телефоном та адресою, створення замовлення з прив'язкою контрагента та прив'язкою всіх товарів замовлення, які можуть бути зіставлені при вивантаженні.
Як вивантажувати різновиди в Prom.ua?
Вивантаження різновидів товарів у Пром.уа найскладніша і найчутливіша частина інтеграцій. Це з тим, що API Прома не дозволяє вивантажувати різновиди через API. Вивантаження різновидів відбувається через файл CSV. Вивантаження характеристик для нових товарів має відбуватися з включеною галочкою "Характеристики" при імпорті CSV файлу з товарами, що може вступати в конфлікт із заповненими характеристиками товарів Прома.
Найчастіше CRM системи мають дещо іншу структуру, ніж товар із різновидами в Промі. Найчастіше CRM є ієрархічною структурою, де є основний товар, а під ним різновиди. Для Прома основним товаром є перший різновид, при цьому різновиди відрізняються за заданими характеристиками, і можуть не містити деякої інформації, яка може бути у вашій CRM системі. Якщо ви тільки починаєте працювати з різновидами Прома, ми рекомендуємо заповнити товар з різновидами в Промі, для розуміння того, як виглядає його структура.
Чи готові почати інтеграцію?
Для початку ознайомтеся з
каталогом інтеграцій з Пром.уа, і надсилайте відповіді на такі питання:
- Яка система CRM використовується вами?
- Скільки товарів в системі CRM? Чи планується вивантажувати всі товари чи тільки за якимось критерієм?
- Чи є Пром магазин чинним сайтом, чи це новий інтернет магазин?
- Які дані щодо товарів плануєте оновлювати?
- Чи є у вас товари, які мають вивантажуватись у різновиді товарів Прома?