Топ сервисів малого бізнесу України (CiFrame рекомендує 😎)

Підтримка клієнтів


Колеги, партнери, друзі, ті, хто радіє результату, очікує його отримати або не знаходить собі місця, від зламаною автоматизації! Ми знаємо, що працюємо на дуже чутливою для бізнесу території, і, робимо все можливе, щоб не один клієнтський запит не залишився без відповіді.

За будь-якої реалізованої нами інтеграції або купленому модулі, ми даємо 1 місяць підтримки виду "Базовий" (див. Нижче). Даний період надається на можливість задати питання по інтеграції, з'ясувати всі деталі і повідомити нас про можливі недоробки. Цього часу, з практики, більш ніж достатньо.

Основні причини "зламаних" інтеграцій:

  • "Барабашка" . Перевірте чи веде хтось або щось роботи на вашому сайті, які можуть змінювати структуру бази даних, перевірте які оновлення робилися на сайті з моменту, як перестала працювати інтеграція (встановлювалися нові модулі, робилися якісь зміни на хостингу і т .п.).
  • "Безпека" . Перевірте чи змінювалися паролі, на системи, які були задіяні при інтеграції, тому що частина з цих даних є авторизаційними даними для самих механізмів інтеграції. Перевірте чи були додані якісь додаткові обмеження на ці авторизовані доступи (IP-адреса, права на запис, доступ до сутностей тощо.)
  • "Переїзд" . Перевірте перенесені чи cron завдання (з "Планувальника завдань" вашої старої панелі хостингу) в нову панель хостингу.

"Стандарт галузі" є "зникнення" виконавців після закриття завдання. Причина проста, в 80% випадків проблеми з закінченою роботою відбуваються на стороні клієнта, для виконавців ж є занадто дорогим задоволенням безкоштовно витрачати час на аналіз дій клієнта, який привів до поломки.

Ми з розумінням ставимося до ваших "терміново", "важливо", "все пропало", але очікуємо взаємності, і розуміння того, що ми опрацьовуємо десятки подібних запитів на добу, і запити опрацьовуємо відповідно до пріоритетів які вибудовуються нашими бізнес процесами. Наше завдання - систематизувати роботу з малим бізнесом, і зробити період підтримки прозорим, найменш ресурсо і нервово витратним для всіх задіяних стейкхолдерів.

Що ж ми пропонуємо?

Види підтримки
 
ПотікБазовийПреміум VIP
 
  Час залучення в запит
Час залучення в запитСпільна черга
7+ раб. днів
До 2х раб. днівДо 4х раб. годинДо 2х годин
 
  Ціна 1 слота часу (разове звернення)
Ціна 1 слота часу
(разове звернення)
Ні500грн.1500грн.5000грн.
 
  Абонемент 1 місяць (5 слотів часу)
Абонемент 1 місяць
(5 слотів часу)
Ні500грн.1500грн.5000грн.
 
  Мессенджінг
МессенджінгНіНіTelegram, Viber, SkypeTelegram, Viber,
Skype, Watsapp


У нашому рішенні:
  • використовується поняття "слот часу". Ми не використовуємо поняття "людино-годин", тому що не вважаємо його придатним для роботи з малим бізнесом. Слот часу - це залучення наших фахівців в вашу проблему, виявлення проблеми та опис шляхів її вирішення (або пряме її виправлення нашими силами, в разі, якщо проблема не є суттєвою (суб'єктивно визначається нами));
  • онлайн чат не є засобом комунікації для технічною підтримкою клієнтів;
  • мінімальний період оплати підтримки 3 місяці;
  • в разі, обґрунтованого незадоволення відпрацюванням ваших запитів, ви маєте право вимагати повернення грошових коштів за залишок невикористаного періода підтримки;
  • про можливості підтримки чужих інтеграцій уточнюйте у наших менеджерів.