Часті та основні проблеми, за якими не вивантажуються чеки в РРО Чекбокс - це:
- неправильний пароль касира. Ця помилка може бути виявлена самостійно в налаштуваннях інтеграції, якщо інтеграція передбачає з нашої сторони інтерфейс налаштувань. Якщо змінювався пароль касира, то вам його необхідно замінити в конфігурації наших скриптів або надіслати нам на оновлення;
- не завантажений ключ підпис касира в РРО Чекбокс. Кожна транзакція передбачає підпис ключем ФОП/юридичної особи. Ключі підвантажуються на сервер Чекбокс в Налаштуваннях Чекбокс;
- не налаштоване автоматичне закриття зміни. Зайдіть в "Параметри" -> "Зміни". І оберіть час автоматичного закриття зміни.