Відповіді для: Інтеграція Dilovod та Checkbox.


Чому не вивантажуються чеки в Checkbox рро? Що робити?

Часті та основні проблеми, за якими не вивантажуються чеки в РРО Чекбокс - це:
  • неправильний пароль касира. Ця помилка може бути виявлена самостійно в налаштуваннях інтеграції, якщо інтеграція передбачає з нашої сторони інтерфейс налаштувань. Якщо змінювався пароль касира, то вам його необхідно замінити в конфігурації наших скриптів або надіслати нам на оновлення;
  • не завантажений ключ підпис касира в РРО Чекбокс. Кожна транзакція передбачає підпис ключем ФОП/юридичної особи. Ключі підвантажуються на сервер Чекбокс в Налаштуваннях Чекбокс;
  • не налаштоване автоматичне закриття зміни. Зайдіть в "Параметри" -> "Зміни". І оберіть час автоматичного закриття зміни.
    автоматичне закриття зміни в РРО Чекбокс


CiFrame Contacts
Безкоштовна консультація
Зробіть перший крок

Розпочніть процес оцінки та впровадження