Оновлення товарів Prom.ua та вивантаження замовлень в Мойсклад. Часті питання (FAQ)
Встановили модуль, використовуємо рішення Під ключ. Замовлення перестали вивантажуватися в МійСклад. Чому?
Частими причинами подібних проблем є:
- обов'язкове поле по сутності Замовлення в МійСклад, через незаповнення якого API МійСклад видає помилку про обов'язковість заповнення цього поля (варіанти вирішення 1) прибрати обов'язковість поля, 2) замовити доопрацювання);
- у аккаунта МійСклад, який надано для роботи модуля або скрипта не вистачає прав доступу на сутність, або на додавання елементів в сутність Замовлення (змінити права доступу або надати аккаунт з відповідними правами доступу);
- перевірити тариф МійСклад, наші рішення коректно працюють з тарифом Базовий та вище;
Залишок та/або наявність товарів? Які параметри передаються при вашій синхронізації.
У prom / tiu / satu є різна реалізація передачі інформації про наявність / залишкам товарів.
У першому випадку товари із залишками передаються через xml / csv фід, оновлення інформації проходить раз в 4 години (параметр не змінюваний і регульований стороною самого маркетплейса), при цьому способі може передаватися точний залишок і параметр наявності товару.
У другому випадку можна передавати інформацію про товари через api, швидкість спрацьовування оновлення інформації про товари, в залежності від загальної кількості товарів, можна налаштувати протягом 20-60 хвилин, але при цьому буде передаватися тільки параметр наявності товару (в наявності, немає в наявності , очікується, під замовлення). Дане обмеження пов'язано з неможливість передавати залишок через, наявний на поточний момент api prom / tiu / satu.