Топ сервисів малого бізнесу України (CiFrame рекомендує 😎)

SaaS впровадження та інтеграція.
Без зайвих слів, працюємо на результат.
+38 094 711 48 38 
info@ciframe.com
ENGUKRRUS
1.88.82.72

Інтеграція Opencart і МойСклад через api. Часті питання (FAQ)


Чи можливо синхронізувати залишки, які не в шт. Зокрема - в літрах. Наприклад 0.5 л

Залишки синхронізуються. По залишках у вигляді дрібних чисел, OC не підтримує дробові значення в залишках за замовчуванням. Якщо залишок в МС у полі "Доступно", то не має значення які одиниці вимірювання задані в Мойсклад.

Чи можна зробити інтеграцію таким чином, щоб залишок передавався з сайту в МійСклад?

Подібна інтеграція можлива, але передбачає те, що є істотні питання до ваших бізнес процесів, тому що такий напрямок перенесення залишків не є стандартним, а, відповідно, є сумніви в правильності роботи ваших бізнес процесів.

Синхронизация заказов не списывает остатки в Мойсклад, и остатки на сайте не меняются. Почему?

Заказы выгружаются автоматически после создания на сайте. Создание заказа в Мойсклад не является моментом списания товара со склада, списанием является создание документа связанного документа Отгрузки. Создан заказ на сайте -> выгрузился в МС -> менеджер обрабатывает заказ -> проводит отгрузку -> отгрузка списывает остатки по товару в МС -> модуль передает новые остатки товару.В интеграции "под ключ" мы можем предусмотреть автоматическое создание отгрузки.

Встановили модуль, використовуємо рішення Під ключ. Замовлення перестали вивантажуватися в МійСклад. Чому?

Частими причинами подібних проблем є:
  • обов'язкове поле по сутності Замовлення в МійСклад, через незаповнення якого API МійСклад видає помилку про обов'язковість заповнення цього поля (варіанти вирішення 1) прибрати обов'язковість поля, 2) замовити доопрацювання);
  • у аккаунта МійСклад, який надано для роботи модуля або скрипта не вистачає прав доступу на сутність, або на додавання елементів в сутність Замовлення (змінити права доступу або надати аккаунт з відповідними правами доступу);
  • перевірити тариф МійСклад, наші рішення коректно працюють з тарифом Базовий та вище;

Спостерігаються проблеми з вивантаженням фото при створенні товарів з ОС в МійСклад

Однією з причин може бути закритий Порт 8080 на Вашому сервері. Зверніться до провайдера з проханням його відкрити і вивантаження фото буде проводиться в стандартному режимі

Відсутнє поле "Ліцензія" в модулі ОС - МійСклад

Спробуйте відключити "Кешування", після чого поле повинно з'явиться. Заповнивши його, можна буде знову включити "Кешування"

Чи можливо реалізувати синхронізацію видалення товарів між ОС і МійСклад

На жаль, немає, синхронізація видалення товарів не реалізується через те, що можливі збої в роботі серверів з тих чи інших причин і в такому випадку у вас буде видалятися весь магазин

При створенні відсутніх товарів, вони просто з'являються в адмін панелі? Без публікації? Якщо з публікацією, то як формується категорія / підкатегорія?

Насамперед проводиться зв'язок категорій, після чого вже зв'язок товарів. В результаті новостворені товари потрапляють в свою категорію і автоматично відображаються на Вашому сайті

Чи можна вивантажити товари з OpenCart в МійСклад? Та налаштувати їх оновлення з OpenCart в МійСклад?

Так, данне налаштування можливо за допомогою нашого рішення "Під ключ"

Є необхідність вивантажувати додаткові фото при синхронізації товарів з МійСклад в OpenCart. Чи можна це реалізувати?

Так, данне налаштування можливо за допомогою нашого рішення "Під ключ"

Чи є можливість працювати зі знижками і акціями?

Так, в інтеграції "Під ключ" є можливість працювати з акціями та знижками

Після установки модуля не можу увійти в список модулів мого сайту. Чому?

При установці Ви швидше за все помилилися з версією PHP Модуля і вона не відповідає версії PHP Вашого сайту. Перевстановіть модуль з необхідною версією PHP і проблема зникне

Встановив ваш модуль, зв'язав товари, налаштував крон. Товари не оновлюються, чому?

Товари будуть оновлюватися модулем якщо в МС у товара були внесені якісь зміни. Якщо зміни у товара не проводилися, то модуль не буде проводити оновлення даного товару

Де отримати "Логін МоегоСклада для підключення до API"? і "Пароль МоегоСклада для підключення до API"?

Логін і пароль - це стандартні доступи для авторизації в МойСклад. Адмінськие права для роботи модуля не обов'язкові, але вводяться дані повинні мати доступ до відповідних сутностей МоегоСклада. Також, якщо у вас тариф "Професійний" і вище, необхідно перевірити в "Настройках доступу" -> "Обмін даними" -> "Доступ по API" - її потрібно активувати (за замовчуванням активований).



CiFrame в мережах
Кейси, продукти, рішення
Колекція інтеграцій
Зовнішня кухня

Публічна оферта
Політика конфіденційності
Клієнтам
Про нас
Підтримка
Оплата, доставка
Подарунки від партнерів
Контакти
Компетенції
Інтеграції
Міграція між CRM
Налаштування CRM
Партнерська програма