Відповіді для: Інтеграція Navkolo та Prom.


Не переноситься статус замовлення "Скасовано" у Пром.уа. Чому?

Для скасування замовлення необхідно вказати cancellation_reason, яка може мати значення
[not_available, price_changed, buyers_request, not_enough_fields, duplicate, invalid_phone_number, less_than_minimal_price, another ]. Зробіть вибір потрібного вам значення за замовчуванням, або задайте логіку вибору поля вивантаження статусу "Скасування" в Prom.ua.
Також якщо ви виберете значення "price_changed", "not_enough_fields" або "another", то потрібно надіслати простий текст для cancellation_text поля, що уточнює причину відміни замовлення.

Чи можна змінити порядок різновидів у Prom.ua?

Оціційна відповідь від підтримки Пром:
"Змінити порядок різновидів імпорту немає можливості. Тільки при створенні різновидів порядок буде той, який вказаний у файлі, але змінити його не можна.

Змінити порядок можна повністю, вилучивши з кабінету позицію з різновидами та імпортувати її заново."

Виходячи з цієї інформації, перевіряйте, і уточнюйте у нас різновиди будуть вивантажуватися повторно в правильному порядку. Якщо різновиди не зіставлялися, а вивантажувалися як нові, то будуть.


CiFrame Contacts
Безкоштовна консультація
Зробіть перший крок

Розпочніть процес оцінки та впровадження